ΤΡΥΠΗΤΗ(ΎΠΑΝΑ, ΙΣΟΒΑ 'Η ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΙ ): " Ίσταται κατά τον βορράν, στηριζόμενο επί φυσικού μπαλκονίου, εξόχως μεγαλοπρεπής και η περικλείουσα αιώνια βλάστηση αποτελεί τον μανδύα του. Αυτός λάμπει και απαστράπει εις όλα τα παιχνίδια των χρωμάτων εις καθημερινό θέαμα και ακτινοβολεί ως φαιοπράσινη φλόγα υπό τας πρωϊνάς αχτίδας του ηλίου".

''Πρός άρκτον δ' 'ομορα ήν τω Πύλω δύο πολίδια Τριφυλιακά 'Υπανα και Τυπανέαι και ποταμοί δε δύο εγγύς ρέουσι, ο τε Δαλίων (Διάγων) και ο Αχέρων εκβάλοντες εις τον Αλφειόν"
(Στράβων Η΄3,15)

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ!

Στους καιρούς που διανύουμε, όλα μας φαίνονται ίδια, έχουμε ξεφύγει από αξίες και ιδανικά, και έχουμε κάνει την ζωή μας πολλή ‘’φθηνή’’. Ζούμε χωρίς να αντιλαμβανόμαστε το αύριο και αδιαφορούμε για τον συνάνθρωπό μας που ενδεχομένως να χρειάζεται ‘’χείρα βοηθείας’’. Πολλοί συνάνθρωποι μας, ανάμεσα μας, περνούν τον δικό τους Γολγοθά και μας δίνουν το παράδειγμα στο να εκτιμήσουμε καλύτερα την ζωή που θα μπορούσαμε να ζήσουμε, αλλά δε ζούμε. Αυτοί οι άνθρωποι είναι ήρωες, ανάμεσα μας, και έχουν μεγάλη ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις σκέψεις και τις ανησυχίες,  της αγαπητής  σε όλους μας Κωνσταντίνας Ντούνα-Ανδριοπούλου, όταν διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού, καθώς και την ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ που κατάλαβε ότι είχε, αλλά δεν το ήξερε και με την οποία μας δίνει ένα καλό μάθημα ΖΩΗΣ.
«Πριν από ενάμιση χρόνο, σχεδόν, διαγνώστηκε πως είχα καρκίνο του μαστού στα 48 μου χρόνια. Δεν υπήρχε ούτε ιστορικό, ούτε καμιά ενόχληση, ένας καρκίνος που ήρθε από το πουθενά και προσγειώθηκε πάνω μου.
Όταν άκουγα για τέτοιες περιπτώσεις, έτρεμε το φυλλοκάρδι μου και έκανα τον σταυρό μου, μου φαινόταν τόσο μακρινό και τόσο ξένο κάτι τέτοιο. Αυτή, όλη τη δύναμη που την έβρισκαν άραγε; Αφού έχει καρκίνο θα πεθάνει κάποια στιγμή. Έτσι σκεφτόμουν. Δεν ήθελα να ακούω καν τέτοιες συζητήσεις γιατί φοβόμουν, στην ιδέα και μόνο η ψυχολογία μου πήγαινε πάτο. Μέχρι που ήρθε η σειρά μου.
Εντελώς τυχαία, μια μέρα έκανα ψηλάφηση και ανακαλύπτω στον αριστερό μου μαστό κάτι διογκωμένο. Ανησύχησα και δεν ήξερα πώς να αντιδράσω. Σκεφτόμουν ότι δεν μπορεί, αποκλείεται να είναι κάτι άσχημο, δεν μπορεί, όχι σε μένα, γιατί σε μένα και τα σχετικά. Ξεκίνησα με μαστογραφία, υπερηχογράφημα και ο Ακτινοδιαγνώστης με παρέπεμψε στον γυναικολόγο μου γιατί έβλεπε ένα μόρφωμα που δεν του άρεσε. Πήγα σε αρκετούς γιατρούς, πήρα αρκετές γνώμες που όλες κατέληγαν στο ίδιο συμπέρασμα, ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ. Πότε; …..ΧΘΕΣ.
Τελικά κατέληξα στον γιατρό μου, έναν φοβερό επιστήμονα, που πάνω απ΄όλα έναν υπέροχο άνθρωπο. Κάναμε την επέμβαση, ήταν καρκίνος που ευτυχώς δεν είχε προχωρήσει στους λεμφαδένες, μου έκανε ογκεκτομή  και περίμενα τις οκτώ βασανιστικές μέρες να βγει η κανονική βιοψία για να δούμε τι θα ακολουθούσε. Δεν τολμούσα να σηκώσω το τηλέφωνο και να καλέσω το εργαστήριο να ρωτήσω για τα αποτελέσματα. Την 8η μέρα με κάλεσε ο γιατρός μου στο τηλέφωνο και μου λέει επί λέξη: - Ντίνα πήγαινε στον Άγιο Ανδρέα και άναψε μια λαμπάδα. Κορίτσι μου δεν θα χρειαστεί να κάνεις χημειοθεραπεία. Είναι το    Great 2 , θα κάνεις μόνο 35 ακτινοβολίες και θα πάρεις και ένα χάπι για πέντε χρόνια, για προστασία.
Τα συναισθήματα ήταν πολλά, έκλαιγα-γελούσα, γελούσα-έκλαιγα. Ήταν μια δύσκολη περίοδος της ζωής μου, τα προβλήματα συνεχίζονται αλλά πιστεύω όλα θα ξεπεραστούν, όλα θα πάνε καλά.
Κάνω το σταυρό μου, διότι αυτός είναι ο δικός μου γιατρός. Έχε πίστη και μην εγκαταλείπεις. Το φάρμακο, όπως μου είπε και αγαπημένος μου γιατρός…..- ‘’το έχεις μέσα σου κορίτσι μου’’. ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ…ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΡΚΙΝΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΗΜΕΣ ΟΥΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Ευχαριστώ το θεό που ζω, που μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία, καθώς και τον γιατρό μου, Λάππα Ηλία που μου στάθηκε σαν να ήταν μέλος της οικογένειας μου.
Με λένε Κωνσταντίνα , επιζούσα από καρκίνο του μαστού και μένω ΔΥΝΑΤΗ».

Εάν επιθυμείτε να μάθετε την ιστορία της ροζ κορδέλας πατήστε στο παρακάτω link:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου