ΤΡΥΠΗΤΗ(ΎΠΑΝΑ, ΙΣΟΒΑ 'Η ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΙ ): " Ίσταται κατά τον βορράν, στηριζόμενο επί φυσικού μπαλκονίου, εξόχως μεγαλοπρεπής και η περικλείουσα αιώνια βλάστηση αποτελεί τον μανδύα του. Αυτός λάμπει και απαστράπει εις όλα τα παιχνίδια των χρωμάτων εις καθημερινό θέαμα και ακτινοβολεί ως φαιοπράσινη φλόγα υπό τας πρωϊνάς αχτίδας του ηλίου".

''Πρός άρκτον δ' 'ομορα ήν τω Πύλω δύο πολίδια Τριφυλιακά 'Υπανα και Τυπανέαι και ποταμοί δε δύο εγγύς ρέουσι, ο τε Δαλίων (Διάγων) και ο Αχέρων εκβάλοντες εις τον Αλφειόν"
(Στράβων Η΄3,15)

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010


Ονομαζομαι ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛΙΑ ΖΕΡΒΑΣ και γεννηθηκα στον Πυργο Ηλειας στις 7 Ιουνιου του 1972 Τεταρτη ξημερωματα αφου παρολιγον η μανα μου να με γεννησει στο χωραφι οπου θεριζαν .Η αγαπη μου για τον τοπο μου με οδηγησε στη δημιουργια αυτου του blogμε το λιγο χρονο που μου απομενει απο τις επαγγελματικες μου υποχρεωσεις. Eιμαι παντρεμενος με την Κωνσταντινα Γκουλη και εχω δυο γιους τον Ηλια και τον Μιχαλη.

1 σχόλιο:

  1. Παναγιωτόπουλος Βασίλειος τού Γεωργίου24 Φεβρουαρίου 2024 στις 9:40 μ.μ.

    'Αποτελεί γιά έμένα τιμή καί δώρο ζωής ή φιλία μου μέ έσένα καί τήν άξιότιμη οίκογένεια σου. Είσαι ό νεώτερος καί πλέον ίσχυρός κρίκος που συνδέει τό πατρικό μου έπώνυμο μέ τό ίστορικό χωριό σου, τό Μπιτζιμπάρδι. Οί παλιοί μου δεσμοί, παππούς καί πατέρας έφυγαν πρίν άρκετά χρόνιά καί μού άφησαν ύπέρτατο περουσιακό στοιχείο τήν ζωή τους στόν ίερό αύτό χώρο είδικά κατά τά χρόνια τής κατοχής. Τώρα πλέον καί δυστυχώς γιά μένα έχει μείνει στήν καρδιά καί στό μυαλό.. ή βασανιστικά γλυκιά έκείνη άνάμνηση τών παιδικών μου χρόνων τήν δεκαετία τού 60 μέχρι καί τό 1972. Προσπαθώ λοιπόν μέσα άπό τίς άσπρόμαυρες φωτογραφίες, τό βαφτιστήρι μου καί φυσικά άπό τήν δική σου τωρινή παρουσία, νά άναστήσω όσα δέν άνασταίνονται. Καί δέν άνασταίνονται διότι άπλούστατα...ποτέ δέν πέθαναν. Γιώργη Ζέρβα ! Νά σέ έχει ό Θεός καλά καί νά φυλάς Θερμοπύλες ...έκεί δίπλα στά Τριπόταμα καί στό βουϊτό τού γέρο-'Αλφειού που σάς γέννησε όλους έκεί κάτω. 'Είμαι περήφανος που άνήκω στούς φίλους σου. 'Ωρα σου καλή.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή